onsdag den 7. november 2007

Ren morskab

Mads har i sin blog omtalt hans egen glæde ved at spille computerspil. Lis spørger senere ind til, om han virkelig er den eneste, der spiller computerspil... - NEJ - det er han ikke - jeg gør også - i stor stil :-)


TIdligere kunne jeg sidde i dagevis og tæske i det samme spil foran computeren - afgjort ikke særligt befordrende for parforholdet, da denne interesse desværre ikke deles af manden i huset... Men efter vi har investeret i vores Wii-konsol er det blevet noget, vi gør i fællesskab - og jeg må sige, at det er noget sjovere når vi er to om det :-) - Selvom jeg til stadighed må undres over diverse vredesudbrud fra hans side, når personerne på skærmen ikke lige reagerer som han havde forventet - Hallo, de gør altså kun det, du beder dem om, så det må være dig, der gør et eller andet forkert! - Det slipper jeg så ikke altid lige godt fra at sige!!!


Må dog til stadighed undres over, hvor hurtigt tiden går, når man har det sjovt - vi oplever ofte, at der ryger et par timer, uden vi overhovedet lægger mærke til det - det er faktisk først når sulten begynder at melde sig, vi bliver opmærksomme på, hvor lang tid, der er gået - og den sult er jeg nok ikke så opmærksom på, når jeg sidder for mig selv og spiller - så ender det ofte med et eller andet hurtigt fra køle- eller slikskabet :-) - Ikke videre sundt, men man skal bare have kastet noget føde i sig i en vis fart, for ikke at miste dyrebare minutter til at spille i - Og det kunne jo være, man lige kunne nå et level mere inden "pligterne kalder" - *lol*

Men direkte affødt af Lis' indlæg, så slog det mig, at vi kan da ligeså godt prøve at lave en lille "forbrugerundersøgelse", for jeg kan ikke rigtigt tro, at det kun er Mads og jeg, der har dise tendenser :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Charlotte, jeg vil gerne deltage i din brugerundersøgelse. Jeg har ingen erfaringer med computerspil, da jeg selv ikke spiller. Det er for det første grundet tidsmangel, da jeg har mange andre hobbyer, men også, det må jeg indrømme, desinteresse. Mine børn har ikke spillet så meget, da vi først siden 3 år har computer i huset. Min yngste pige på 14 år er mere interesseret i chat end i spil.

lis faurholt sagde ...

En perfekt ide. Jeg glæder mig til at høre om resultatet af din undersøgelse :)
Hvad spiller I forresten?